Zmiana adresu do resetu hasła

Zmiana może zostać wykonana samodzielnie przez użytkownika poczty po zalogowaniu się do webmaila. Opcja ta znajduje się w ustawieniach w grupie “Hasło”. W tym miejscu użytkownik pocztowy może również zmienić swoje hasło.

 

 

Zmiana adresu do resetu hasła może zostać wykonana również przez osobę z dostępem administracyjnym do panelu. W tym celu, po zalogowaniu się do panelu loginem z odpowiednimi uprawnieniami, w dziale Serwer poczty – konta email wybierz odpowiednie konto pocztowe do wniesienia zmian i kliknij symbol ołówka. Znajdując się już na karcie informacji o użytkowniku – możesz zmienić jego adres do resetu. Dodatkowo w tym miejscu m.in. możesz zmienić hasło użytkownika.

 

 

 

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego czego szukałeś? Napisz!

Administratorem Twoich danych osobowych jest H88 S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

Infolinia ogólna:
(61) 622 25 00

Infolinia dedykowana:
(61) 622 93 00

Tylko dla posiadaczy pakietów z dodatkiem "infolinia dedykowana"

Konto bankowe (mBank)
38 1140 1124 0000 5849 4900 1015

H88 S.A.
Franklina Roosevelta 22
60-829 Poznań

Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 215 228,00 zł w pełni wpłacony.